Friss töréstesztek: az Alfa Romeo ugyanolyan biztonságos, mint a Mercedes – videó
Jó tudni, hogy ezekben az új autókban igen jó eséllyel túl lehet élni akár egy komolyabb csattanást is.
Jó tudni, hogy ezekben az új autókban igen jó eséllyel túl lehet élni akár egy komolyabb csattanást is.
Az olaszok ismét bebizonyították, nagyon tudnak autót rajzolni, majd képesek azt úgy hangolni, hogy ne a megérkezés, hanem maga az utazás legyen az élmény.
Jön a Tesla következő nagy dobása, bemutatja luxusterepjáróját a Maserati, a Honda végre ismét képviselteti magát a sportautók mezőnyében, és a csehek is beígérték az eddigi legjobb Skodát. No, meg persze arról sem feledkeztünk meg, hogy hónapokon belül az Esztergomban készülő vadonatúj Suzuki Vitarát is kipróbálhatjuk.
Az olaszok egy valamihez nagyon értenek. Ez pedig nem más, mint a dögös autók rajzolása.
Románia lett a második ország – az olaszok után – ahol az Alfa Romeo új szedánját használják szolgálati autóként. Ez a példány a bukaresti autópálya körzetében fog szolgálni.
A napokban kezdték meg a Giulia forgalmazását a briteknél, melynek alkalmából ráeresztették a QV sportmodellt a Silverstone-i versenypályára, ahol leragasztott ablakokkal kellett végigtalálnia a sofőrnek.
Nehéz megmondani, mióta várnak az olasz autórajongók egy igazi jó Alfára. Több mint tíz éve már, vagy még régebben, 30 éve? Itt az új Alfa Romeo Giulia, és egy érzelmektől átfűtött alfás elemzés.
Az olaszok végre elhozták Genfbe a Giulia alapváltozatát, amelyet a 3-as BMW, az Audi A4 és a Mercedes-Benz C-osztály ellenfelének szánnak. Ha minden igaz április 15-től már meg is lehet rendelni.
Jó lenne, ha az olaszok az új Giuliával visszatérnének a DTM-be. Meg is tervezték, milyen legyen az autó.